Email.

Το Email μας...
r.telxinas@yahoo.gr

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Οι Φίλοι Κινηματογράφου Κρεμαστής καταγγέλλουν τη δολοφονία του καλλιτέχνη τραγουδιστή της χιπ-χοπ μουσικής σκηνής Παύλου Φύσσα, από το ναζιστικό μόρφωμα της “Χρυσής Αυγής”.

«Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον (...)/
πάλι θέ ν' απλώσει σα χολέρα/
πατώντας πάνω στην ανεμελιά σου/
και δίπλα σου θα φτάσει κάποια μέρα/
αν χάσεις τα ταξικά γυαλιά σου»
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Ως Φίλοι Κινηματογράφου Κρεμαστής, ως θεατές της 7ης Τέχνης, του Κινηματογράφου, καταγγέλλουμε τη δολοφονία του καλλιτέχνη τραγουδιστή της χιπ-χοπ μουσικής σκηνής Παύλου Φύσσα, από το ναζιστικό μόρφωμα της “Χρυσής Αυγής”.
Στα εγκλήματα του ναζισμού, δεν είναι μόνο η γενοκτονία πολλών λαών, αλλά και η γενοκτονία του προοδευτικού, πρωτοποριακού σε όλους τους τομείς πολιτισμού. Γέμισαν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και με ανθρώπους του πολιτισμού από τη λογοτεχνία, τη μουσική, το θέατρο, τον κινηματογράφο, κλπ. Σκοτώνουν και σήμερα.
Ο “κινηματογράφος” μαζί με τις υπόλοιπες Τέχνες έχει πάμπολλες φορές υψώσει γροθιά και παράστημα απέναντι στο φασισμό-ναζισμό, ακόμα και στις πιο σκοτεινές περιόδους της Ανθρωπότητας.
Από «Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν», «Η κόκκινη προκήρυξη», η πραγματική ιστορία της «Ζόγια», ο «Πολιτικός εξόριστος», το αληθινό περιστατικό «Το ημίχρονο του θανάτου», «Το ουράνιο τόξο», «Ο σφάχτης», «Το γκέτο της Βαρσοβίας», «O δικέφαλος αετός του Ναζισμού», «Ισπανικός εμφύλιος πόλεμος», το περίφημο «Ταμπούρλο», η αληθινή ιστορία του Αλες Αντάμοβιτς «Έλα να δεις», το μοναδικό «Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα», η ιστορική παρέλαση των Σοβιετικών μετά τη λήξη του Β' Παγκόσμιου Πολέμου στο κέντρο της Μόσχας το 1945 «Παρέλαση νίκης», η σύνδεση μεταξύ είσπραξης των φόρων και της καταπάτησης των πολιτικών ελευθεριών στην Αμερική «Αμερική: Απελευθέρωση από το φασισμό», οι γερμανικοί βομβαρδισμοί της βασκικής πόλης «Γκερνίκα» (την καταστροφή ζωγράφισε και ο Πικάσο), τα Πολωνικά στρατόπεδα συγκέντρωσης των Ναζί «Νύχτα και καταχνιά», μέχρι τη σπουδή για το φασισμό, την ανεπανάληπτη ρώσικη ταινία «Ο αληθινός φασισμός» κ.ά.,
Η δολοφονία ενός νέου ανθρώπου-καλλιτέχνη από λαϊκή οικογένεια σε μια περιοχή εργατών, που μαστίζεται από την ανεργία, τη φτώχεια και την εκμετάλλευση των εργοδοτών στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, έρχεται μετά τις επιθέσεις σε μέλη του ΚΚΕ στο Πέραμα, μετά τη δολοφονία του νεαρού μετανάστη στα Πετράλωνα, μετά από τις δεκάδες επιθέσεις σε εργαζόμενους και μετανάστες.
Η εξέλιξη αυτή δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός. Είναι η φυσική συνέπεια, η προέκταση της αντιδραστικής πολιτικής που ασκείται ενάντια στο λαό, τους εργαζόμενους και τη νεολαία.
Η δράση των φασιστικών – ναζιστικών ομάδων συμπληρώνει τις πολιτικές της εξαθλίωσης των εργαζομένων. Η παρουσία τους είναι αναγκαιότητα και άλλοθι για την τρομοκρατική πολιτική Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ.
Η Χρυσή Αυγή είναι παιδί του συστήματος, διάδοχος των ταγμάτων Ασφαλείας, συμμορία θρασύδειλων τραμπούκων που χτυπούν και δολοφονούν μετανάστες, αγωνιστές και πρωτοπόρους εργάτες προσπαθώντας να σπείρουν το φόβο και την τρομοκρατία.
Είναι γέννημα θρέμμα του συστήματος. Υπερασπίζονται τους βιομηχάνους και τους εφοπλιστές. Δεν έχουν καμία σχέση με το εργατικό κίνημα, με τις αξίες και τα ιδανικά του φτωχού-λαϊκού κόσμου, με τις ηρωικές παραδόσεις του λαού μας.

Μόνο ο λαός οργανωμένος μπορεί να αντιμετωπίσει τη Χρυσή Αυγή. Καλούμε τους εργαζόμενους, τη νεολαία, τα σωματεία καθώς και τους ανθρώπους της τέχνης και του πολιτισμού να την απομονώσει, να την τσακίσει, να την πετάξει έξω από τόπους δουλειάς, εργατογειτονιές, σχολεία και σχολές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://rokar-rokar.blogspot.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: http://rouvim.blogspot.com/

ΚΡΗΤΗΝΙΑ: http://www.kritinia.gr/

ΙΣΤΡΙΟΣ: http://istrio.blogspot.com/

ΣΟΡΩΝΗ: http://www.ampernalli.gr/

ΕΚΟΦΙΛΜ: http://www.ecofilms.gr/

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://www.rodosillektis.com/

Η Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ρόδου: http://opsrodou.gr/

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: http://www.hamogelo.gr

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ: http://www.pnai.gov.gr

ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ: http://www.rodos.gr/el/