Email.

Το Email μας...
r.telxinas@yahoo.gr

Σάββατο 13 Αυγούστου 2022

Αλήθεια, τελικά, ποιος ωφελείται, από τό Σχέδιο Οικονομικής Ανθεκτικότητας καί Ανάκαμψης; ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ (*)

Αλήθεια, τελικά, ποιος ωφελείται, από τό Σχέδιο Οικονομικής Ανθεκτικότητας καί Ανάκαμψης;
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

Στό άρθρο αυτό θά επιχειρήσω νά κάνω μία σύγκριση τών προτεραιοτήτων κάποιων Ευρωπαϊκών χωρών, εννοείται καί τής Ελλάδας, όπως αποτυπώνονται στά Σχέδια Ανάκαμψης, όσον αφορά τήν αξιοποίηση τών σχετικών οικονομικών πόρων.
1.Μιά πρώτη σύγκριση
Κράτη, όπως, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Σλοβενία, Σλοβακία, Πολωνία, Αυστρία, Δανία, Βέλγιο, έχουν δημοσιεύσει τό πλήρες Σχέδιό τους. Οχι,όμως, καί η χώρα μας., τής οποίας από τό αντίστοιχο Σχέδιο Ανάκαμψης, συνολικού όγκου 4.106 σελίδων έχει δημοσιευθεί μόνο μιά περίληψη 207 σελίδων. Τό γεγονός αυτό αποτελεί συνέχεια τής κυβερνητικής επιλογής, απουσίας ουσιαστικής ενημέρωσης σέ όλα τά σοβαρά ζητήματα πού μάς απασχολούν, καί στήν κατάρτιση τού παραπάνω Σχεδίου. Αλλωστε, οι συντάκτες του, Πανεπιστημιακοί καθηγητές, (Χ.Πισσαρίδης, Κ.Μεγήρ, κλπ,), είναι υπέρμαχοι τού Μνημονιακού μονόδρομου, πού μάς οδηγεί στόν ατελείωτο κατήφορο τής πενίας καί τού ξεπουλήματος τής Δημόσιας περιουσίας στούς <<εταίρους>> Δανειστές μας. Δέν έγινε κανένας διάλογος, όχι μόνο στή Βουλή, αλλά ούτε καί μέ τήν Αυτοδιοίκηση τούς Συνδικαλιστικούς εκπροσώπους, τούς Μικρομεσαίους επιχειρηματίες καί τήν Κοινωνία τών πολιτών. Απλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη, θέτοντας σέ προσχηματικό διάλογο μόνο τίς Στρατηγικές κατευθύνσεις τού Σχεδίου, σηματοδοτεί τήν πρόθεσή της νά ετοιμάσει ένα Σχέδιο <<κομμένο καί ραμμένο>> πρός ικανοποίηση τών ημεδαπών καί ξένων μεγάλων Επιχειρηματικών ομίλων.
Σύμφωνα δέ μέ τήν ΕΟΚΕ (Υπηρεσία τής ΕΕ), διάλογος, είτε έγινε είτε δέν έγινε, ένα καί τό αυτό. Δέν ελήφθη καμμία άλλη πρόταση, τροποποίηση, κλπ. Τό αρχικό Σχέδιο,μετά τίς <<διαβουλεύσεις>>, δέν άλλαξε ούτε κατά ένα γιότα. Αντίθετα, όμως, σέ πολλές άλλες χώρες (Ιταλία, Γαλλία, Μάλτα, Κύπρος, Φινλανδία, Βουλγαρία), εκπρόσωποι κοινωνικών φορέων αναφέρουν ότι συμμετείχαν ενεργά, σέ όλη τήν διαδικασία τού σχεδιασμού, μάλιστα δέ κρίσιμα θέματα καί προτάσεις συμπεριελήφθηκαν, από τίς κυβερνήσεις τους. Αλλωστε, τό ίδιο τό Ευρωκοινοβούλιο καί οι σχετικοί κανονισμοί, αυτό ιδιαίτερα μάς συνιστούν. Ομως,η κυβέρνηση Μητσοτάκη σέ άλλα στοχεύει . Δέν αποσκοπεί τά όποια οφέλη πού θά προκύψουν από τήν υλοποίηση τού Σχεδίου αυτού νά μεταφερθούν στήν Οικονομία καί Κοινωνία. Θά τό εξηγήσω παρακάτω μέ στοιχεία.
Τό Σχέδιο, αντικείμενο συνεργασίας, ένός κλειστού κύκλου ανθρώπων, κατευθύνει τήν μερίδα τού Λέοντος τών Κονδυλίων σέ λίγους καί πολύ δυνατούς επιχειρηματίες. Η κοινωνία δέν θά καρπωθεί κανένα όφελος πού θά βελτίωνε τήν ζωή της.

2.TAMEIO ANAKAMΨHΣ
1.Γιά την υλοποίηση του ΕΣΑΑ (Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας) συστάθηκε ειδική αυτοτελής υπηρεσία υπαγόμενη στον Αναπληρωτή ΥΠΟΙΚ, γεγονός πού καταργεί την συνέχεια της Δημόσιας Διοίκησης, δεν εξασφαλίζει τον συντονισμό με άλλα προγράμματα και παρεμβάσεις πού χρηματοδοτούνται από Ευρωπαϊκά Ταμεία και Εθνικούς πόρους και θα εντείνει συγκρούσεις και αντιπαραθέσεις για την διαχείριση των πόρων του Ταμείου.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη απορρίπτει επιμόνως την Σύσταση Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Διαβούλευσης και Λογοδοσίας για τά κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης.
2.Κόπηκε η πολυαναμενόμενη Β Δόση του Ταμείου Ανάκαμψης πού επρόκειτο να εκταμιευθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022,αφού η κυβέρνηση δεν απάντησε στις Βρυξέλλες για την επίτευξη των τεθέντων στόχων με προτεραιότητα το Κράτος Δικαίου.
3.Σύμφωνα με επίσημες εκτιμήσεις,οι καταθέσεις των Ελλήνων πολιτών στις Τράπεζες ,ανέρχονται, περίπου, στα 189 Δίς ευρώ (Στοιχεία Τραπεζών μέχρι 30/6/22). Είναι δυνατόν η κυβέρνηση να μην αξιοποιεί επενδυτικά το τεράστιο αυτό ποσό, περιμένοντας μόνο ,εάν και πότε θα έλθουν οι Δόσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και μάλιστα με τους αυστηρούς όρους χορήγησή τους; Είναι απορίας άξιο, εκτός αν και αυτό αποτελεί ένα ακόμη <<δωράκι>> προς τις 4 αφελληνισμένες Συστημικές Τράπεζες.
4.Γιά το Ασφαλιστικό, η έκθεση της Επιτροπής Πισσαρίδη γράφει: <<Ο Βέλτιστος τρόπος συμπλήρωσης τού Κεφαλαιο ποιητικού χαρακτήρα είναι ο μετασχηματισμός της Επικουρικής Σύνταξης σε ΝΕΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ πού θα λειτουργεί πλήρως κεφαλοποιητικά. Δεδομένης δε της καθυστέρησης της ανάπτυξης του κεφαλοποιητικού πυλώνα στην χώρα, η Μεταρρύθμιση της Επικουρικής πρέπει να προχωρήσει τάχιστα και με ευρύ πεδίο εφαρμογής(ενδεικτικά για όλους τους εργαζόμενους και εθελοντικά για όσους παλαιότερους ασφαλισμένους το επιλέξουν>>.
Σαφέστατα, το παραπάνω Σχέδιο ολικής Ιδιωτικοποίησης του Ασφαλιστικού συστήματος από Κοινωνικό Δικαίωμα, ως επιτάσσει το Σύνταγμα, μετατρέπεται σε <<επένδυση>> και Χρηματιστηριακό προϊόν,υψηλού κινδύνου.

3.ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ (Τ.Α) ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΓΙΔΑ
*Ο Πυρήνας του (ΤΑ) παραμένει το RRF (Διευκόλυνση Ανάκτησης και Ανθεκτικότητας),πού θα διαθέσει συνολικά στην ΕΕ. έως το 2024,το ποσό των 312,5 Δίς ευρώ, ως επιδότηση—έναντι των εθνικών Σχεδίων Ανασυγκρότησης, με την υποχρέωση κάθε κράτους-μέλους της ΕΕ, κάθε χρόνο, να υποβάλει στις Βρυξέλλες ,το Σχέδιο αυτό, πού θα εγκρίνεται, ενδεχομένως, από το Συμβούλιο της Κομισσιόν, με ειδική πλειοψηφία.
*Το κάθε ποσό θα εκταμιεύεται μόνο όταν το κάθε μέλος-κράτος τεκμηριώσει αξιόπιστα την πρόοδό του σύμφωνα με τους στόχους της ΕΕ.
Εδώ, όμως, υπάρχει η εξής παγίδα: Οι πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης θα υπόκεινται στο αποκαλούμενο <<Ευρωπαϊκό εξάμηνο>>πού είναι το όργανο ελέγχου της οικονομικής πολιτικής της Κομισσιόν. Καί εδώ πάλι μπροστά μας ο Εφιάλτης της Γερμανίας. Γιατί κατ απαίτηση Μέρκελ και Σόίμπλε, το <<Ευρωπαϊκό εξάμηνο>> απαιτούσε στο παρελθόν από διάφορα Κράτη-Μέλη, να εφαρμόσουν ακραίες νεοφιλελεύθερες διαρθρωτικές αλλαγές, επιβάλλοντας <<μεταρρυθμίσεις>>, όπως: αύξηση ορίων συνταξιοδότησης, περικοπή Συντάξεων, κατάργηση ΣΣΕ(Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας), ιδιωτικοποιήσεις ΕΥΔΑΠ,ΕΥΑΘ, Ενέργειας, του τομέα Υγείας, κλπ. Δηλαδή, κυρίως, οι πλούσιες χώρες του Ευρωπαϊκού Βορά, εχουν επιβάλει για την επιδότηση, ένα Μηχανισμό <<Εκτακτης Πέδησης>>, Φρένο, δηλαδή, όταν μια χώρα (πχ, Γερμανία η Ολλανδία), εκφράσει ανησυχίες για το Σχέδιο Ανασυγκρότησης τής χώρας αυτής.
Σχετικά με τά παραπάνω, το POLITICO, γράφει τά εξής: <<Όταν ένα εθνικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων παραπέμπεται στους ηγέτες της ΕΕ, είναι πιθανόν, πώς οποιοδήποτε Σχέδιο η ένας μεγάλος αριθμός Σχεδίων, θα υφίσταται την ίδια μοίρα---κάτι πού θα οδηγήσει σε αναπόφευκτες και δυνητικά τοξικές διαπραγματεύσεις, για τά επόμενα χρόνια, σέ μία συνεχή αβεβαιότητα και ένα ποιοτικό δράμα, σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της εκταμίευσης των Επιδοτήσεων>>.
Ηδη, η Ελλάδα έλαβε την πρώτη απογοήτευση, με την αναβολή από τις Βρυξέλλες της 2ης Δόσης από τά Κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης, λόγω μη συμμόρφοσής της, με <<μεταρρυθμίσεις>> στο Κράτος Δικαίου.

4. H ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ (ΤΑ).
1.Μόλις το 1% φτάνει η πραγματική απορροφητικότητα των πόρων από τό (ΤΑ), μέχρι τις 30/6/2022 (Στοιχεία: Focus Report του Παρατηρητηρίου Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας <<Ελλάδα 2.0>>). Τά κεφάλαια πού <<παραμένουν παρκαρισμένα>>, εξ αιτίας της ανεπαρκούς διαχείρισης της κυβέρνησης, ξεπερνούν τά 6 (έξι) Δίς ευρώ.
2.Τό ποσοστό Πραγματικής Απορρόφησης των συνολικών πόρων φτάνει, στο, μόλις, 1%.
3.Τό ποσοστό της Λογιστικής Απορρόφησης των συνολικών πόρων φτάνει στο 4%.

Επεξήγηση:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Αυτές πού αποτελούν πραγματική ρευστότητα στην πραγματική οικονομία(επιχειρήσεις, φυσικά πρόσωπα)

ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Δεν συμμετέχουν στον υπολογισμό του ΑΕΠ και δεν έχουν επίπτωση στην πραγματική οικονομία.
Η πραγματική απορρόφηση είναι σαφώς χαμηλή σε σχέση με τους Συνολικούς Πόρους, πού έχει στην διάθεσή της η χώρα μας.
4.Πολύ χαμηλή επίδοση καταγράφουν, κρίσιμα, λόγω της συγκυρίας, Υπουργεία, όπως, αυτό της Υγείας και Κοινωνικής
Αλληλεγγύης και το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Μάλιστα με 0% απορροφητικότητα πόρων του <<Ελλάδα 2.0>> είναι τά Υπουργεία :
*Tουρισμού
*Προστασίας του Πολίτη
*Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
*Εσωτερικών
*Εξωτερικών
*Αγροτικής Ανάπτυξης και Ενέργειας.
Τά μεγαλεπήβολα Σχέδια τής Επιτροπής Πισσαρίδη γιά τήν ανάπτυξη τής Ελληνικής Οικονομίας δέν συμβαδίζουν μέ τούς αργόσυρτους η μηδενικούς ρυθμούς τού κυβερνητικού <<αραμπά>>!... Γιά τήν κυβέρνηση Μητσοτάκη, τό Ταμείο Ανάκαμψης έχει μετατραπεί σέ Ταμείο Ακαμψίας.

5. ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ.
Α. Μετά τήν περιβόητη έξοδο από την Μνημονιακή Αυξημένη Εποπτεία στις 20 Αυγούστου 2022,παραμένουν,όπως ίσχυαν, όλοι οι Μηχανισμοί Εποπτείας με δημιουργία των αποκαλούμενων <<Ευρωπαϊκών εξαμήνων>> και των προαπαιτούμενων του Ταμείου Ανάκαμψης.
Β. Η Ενισχυμένη Εποπτεία πού άρχισε το 2018,επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, μεταφέρει αυτόματα όλες τις εκκρεμότητες της Εποπτείας στην μέγγενη των <<Ευρωπαϊκών Εξαμήνων>>, με κεντρική Μνημονιακή απαιτηση την διαχείριση των <<Κόκκινων Δανείων>>,με σκοπό την προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για τον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης των Ακινήτων πού προβλέπεται στον Πτωχευτικό Νόμο., δηλαδή,την δημιουργία Φορέα για την εντατικοποίηση των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, ακόμη και της πρώτης κατοικίας. Ηδη, οι ιδιωτικοποιήσεις (ξεπούλημα) της Δημόσιας Περιουσίας, (ΤΑΙΠΕΔ), τρέχουν ιλιγγιωδώς, ενώ τώρα στο στόχαστρο μπαίνει και η αλλαγή ιδιοκτησίας της Ιδιωτικής Περιουσίας των Ελλήνων και η απόκτησή της από τά διεθνή funds. Αλλωστε, αυτό ακριβώς αναφέρει και η Κομισσιόν στην Εκθεσή της για την 14η Μεταμνημονιακή Αξιολόγηση
Γ. Μέ το νέο Πρόγραμμα Σταθερότητας και το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2023-2026, στο οποίο θα ενσωματώνονται οι Δημοσιονομικοί Στόχοι για την επόμενη περίοδο, με άξονα την επιστροφή των Πρωτογενών Πλεονασμάτων και βέβαια η σταδιακή μείωση του (παράνομου και επονείδιστου) Δημόσιου Χρέους, πού αυξήθηκε σημαντικά, ιδιαίτερα, τά δύο τελειταία χρόνια, περισσότερο από χαριστικές χρηματοδοτήσεις, σε ημέτερους εργολάβους και ολιγάρχες,παρά σε κάποιες, μικρές επιδοτήσεις ΜμΕ, λόγω covid -19,πού ήδη η εφορία απαιτεί την επιστροφή τους.
Δ. Η παρακολούθηση των εκκρεμών μεταρρυθμίσεων-δεσμεύσεων θα γίνει στο Πλαίσιο της Πρώτης Μεταπρογραμματικής Εκθεσης, πού θα εκδοθεί τον Νοέμβριο του 2022,και πού μπορεί, επίσης, να χρησιμεύσει ως βάση για μια απόφαση του Eurogroup, σχετικά με την τελική δόση των μέτρων ελάφρυνσης του Δημόσιου Χρέους πού συμφωνήθηκε τον Ιούνιο 2018.
Ε. Η Κομισσιόν αναφέρει ότι <<η Ελλάδα εχει πετύχει αποτελεσματική εφαρμογή μεταρρυθμίσεων>>. Γιά το 2023, δε, το Πρωτογενές Πλεόνασμα θα πρέπει να ανέλθει στα 2 (δύο) Δίς. Δέν αναφέρει, όμως, η Κομισσιόν, ότι , όπως στο παρελθόν, έτσι και τώρα, τά αιματηρά πλεονάσματα <<πέτυχαν>>, με την φορολογική καταλήστευση μισθών και συντάξεων. αφού, πλέον, το 40% του πληθυσμού ζεί στο όριο η κάτω από το όριο της φτώχειας, μέ 600,000 νέους Ελληνες ταλαντούχους νά έχουν μεταναστεύσει, όταν 1000 νοκοκυριά, τουλάχιστον, προστίθενται, καθημερινά, σέ αυτά πού ζούν χωρίς ρεύμα, αφού οι αστρονομικοί λογαριασμοί ρεύματος είναι αδύνατον να πληρωθούν. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έκλεισε όλες τις λιγνιτικές μονάδες, κατόπιν εντολής των Δανειστών, με αποτέλεσμα το πανάκριβο εισαγόμενο φυσικό αέριο να έχει τριπλασιάσει, τουλάχιστον, την οικονομική επιβάρυνση σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, μέ τις τελευταίες, αναγκασμένες, να μετακυλίουν, το επί πλέον, αυτό κόστος στα παραγόμενα αγαθά και υπηρεσίες, σέ μια αγορά-ζούγκλα, όπου λειτουργούν ασύδοτα ολιγάρχες, θησαυρίζοντας από την εκτεταμένη κερδοσκοπία(μόνο από την κερδοσκοπία του ρεύματος, έχουν καρπωθεί,μέχρι τώρα, 2,3 Δίς, τά οποία, φυσικά, αρνούνται να επιστρέψουν, αφού γνωρίζουν ότι αυτή η κυβέρνηση καί η Αξιωματική Αντιπολίτευση ουσιαστικά τους καλύπτουν. Εκλογές έρχονται καί μάλλον θά τούς χρειαστούν). Ανάπτυξη καί ταυτόχρονα Πρωτογενή Πλεονάσματα, μέ τήν επακόλουθη οικονομική ασφυξία, δέν μπορούν νά συνυπάρξουν. Αποτελούν ασύμβατες έννοιες!...

6. ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΟ <<ΚΛΕΙΔΙ>>ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Η κυβέρνηση καυχάται ότι τά <<καταφέραμε>>καί βγήκαμε από τό καθεστώς τής Μνημονιακής Ενισχυμένης Εποπτείας. Ομως καθόλου δέν αναφέρει υπό ποίους όρους έγινε αυτή η άρση τής Εποπτείας. Βέβαια καί τά κόμματα τής σημερινής Αντιπολίτευσης τηρούν <<σιγήν ιχθύος>>, αφού, κατά τήν σοφή μας παροιμία,στό <<σπίτι τού κρεμασμένου δέν μιλάνε γιά σχοινί >>!..
Οι όροι,λοιπόν,τής Αρσης Εποπτείας,καί τούς οποίους η κυβέρνηση τούς κρύβει ώς <<επτασφράγισο μυστικό>>,είναι οι ακόλουθοι :
1.Mέχρι τίς 31/10/22, 10.119 (δέκα χιλιάδες εκατόν δέκα εννέα)ακίνητα,ιδιοκτησίας τού ΥΠΟΙΚ (Υπουργείου Οικονομικών), πρέπει νά μεταφερθούν στό αποκαλούμενο Υπερταμείο τών Δανειστών (ΤΑΙΠΕΔ).
2.Τό ίδιο ισχύει μέ ακόμη άλλα 2.000 (δύο χιλιάδες) Ακίνητα πού ανήκουν στά υπόλοιπα Υπουργεία.
3. Η Ελλάδα πρέπει νά παραχωρήσει ,επίσης,στό Υπερταμείο,πρός εκποίηση η μίσθωση καί τά εξής Δημόσια περιουσικά Στοιχεία:
*ΟΑΚΑ, ΔΕΠΑ-ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ, ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ, ΓΟΥΡΝΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.
*ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΑΣ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (επί πλέον,αυτών,πού έχουν,ήδη, παραχωρηθεί στό ΤΑΙΠΕΔ).

+ΥΠΟΓΕΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΝΟΤΙΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
Ενώ, λοιπόν, η κυβέρνηση παραχωρεί στό ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ, ακόμη καί τήν Υπόγεια εγκατάσταση Φ.Α.(από παλιά γεώτρηση στήν Καβάλα),ταυτόχρονα αναζητεί στήν Ιταλία, παρόμοια Υπόγεια Αποθήκη, προκειμένου νά αποθηκεύσει, τό αγοραζόμενο από τίς ΗΠΑ, Φ.Α., αφού τό ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ τήν ανάγκασε νά τού παραδώσει καί αυτήν τής Καβάλας, καί δέν θά ήταν αναγκαίο νά τρέχουμε στήν Ιταλία, αν τήν διατηρουσε τό Ελληνικό Δημόσιο.
Γιά ποιά Ενεργειακή πολιτική τής χώρας μας μιλάμε;
Τήν ίδια ώρα η κυβέρνηση (εμείς οι φορολογούμενοι, δηλαδή), πληρώνει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ γιά ενοίκια γιά νά στεγάσει τίς Δημόσιες Υπηρεσίες, μιάς πού ποτέ, καμμία κυβέρνηση, δέν νοικοκύρεψε τό χάος μέ τά Δημόσια ακίνητα, πού καί σήμερα ακόμη, δέν γνωρίζουν τόν ακριβή αριθμό τους. Η διασπάθιση του δημόσιου χρήματος είναι ασύλληπτη καί προκλητική γιά τίς δύσκολες οικονομικά ημέρες πού ζεί ο εργαζόμενος καό ο συνταξιούχος. ενώ η Δημόσια κτιριακή περιουσία ρημάζει καί καταρρέει. Τά χρήματα δέ αυτά πού θά έπρεπε νά δοθούν σέ νοσοκομεία, συντάξεις, κλπ. τώρα, από τήν <αξιοποιησή τους>. θά τά καρπωθεί τό ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ (ΤΑΙΠΕΔ),μέ συνοπτικές διαδικασίες.
Αναρωτιέται δέ κανείς τά έσοδα τού ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ, πού πάνε; Σύμφωνα, λοιπόν, μέ τήν Σύμβαση μέ τήν Τρόίκα, τό 50% τών εσόδων αυτών κατευθύνεται στούς Τραπεζικούς Λογαριασμούς τών Δανειστών, τό 25%τό παίρνει τό ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ γιά τούς δικούς του σκοπούς, τελευταίο, δέ, τό Ελληνικό Δημόσιο μέ τό υπόλοιπο 25% γιά τό ΠΔΕ (Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων), αλλά καί πάλι, υπό τήν εποπτεία, τού ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ. Τότε γιά ποιά Ελληνική Αναπτυξιακή Πολιτική μάς μιλάνε; Νομίζουν ότι απευθύνονται σέ λωτοφάγους; Τό πρόβλημα, πλέον, είναι θέμα ζωής η θανάτου γιά τήν Ελλάδα. Ας τό συνειδητοποιήσουμε όλοι μας !...
Χρειαζόμαστε Πραγματικές Επενδύσεις αλλά καί Υποδομές γιά τήν δική μας οικονομική μας ανάπτυξη. Καί είναι αυτές ακριβώς οι Υποδομές, τό απαραίτητο εργαλείο γιά μιά Αυτοδύναμη Ανάπτυξη, πού χρειαζόμαστε, καί πού τώρα γίνονται βορά τών Ξένων <<κορακιών>> (ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ. Πώς νά πάει άραγε μπροστά αυτός ο έρμος τόπος; Απλά θά σέρνεται, μέ τό <<brain drain>>, νά γιγαντώνεται καί πάλι, γιατί αυτό θέλουν οι <<Δανειστές μας>>!... Θέλουν ΧΩΡΟ καί όχι ΧΩΡΑ.
Τό τελευταίο πού χρειάζονται οι Δανειστές είναι μιά ελληνική Δημοκρατία πού διεκδικεί τά δικαιώματά της στήν Ευρώπη. Αυτοί χρειάζονται είτε μιά υποδουλωμένη, πειθήνια Ελλάδα είτε μία Ελλάδα χάους καί αίματος.
Δέν είναι δυνατόν, όμως, νά υπάρξει ένα Εφικτό Εναλλακτικό Πρόγραμμα γιά τήν Ελλάδα, χωρίς νά επιλυθεί ΠΡΩΤΑ τό ζήτημα τού Χρέους. Ο λόγος δέν είναι απλά τό μεγάλο ετήσιο κοστος πού επιβάλλεται γιά τήν εξυπηρέτηση τού Χρέους αλλά, κυρίως, διότι τό καταστροφικό πλαίσιο πολιτικής πού έχουν επιβάλει οι Δανειστές έχει, ουσιαστικά, διαμορφωθεί, από τήν ανάγκη εξυπηρέτησης τού Χρέους αυτού καί μόνο.
Τί μάς απομένει, πλέον, νά πράξουμε;
Η απάντηση είναι, μόνο μέ σοβαρή καί αποφασιστική Διαπραγμάτευση νά κόψουμε τήν θηλειά τού Χρέους από τόν λαιμό τής Ελλάδας. Τό παρόν αποτυχημένο πολιτικό σύστημα, υπεύθυνο γιά όλα τά δεινά μας, κοιτάζει πώς θά καλο περάσει, αραδιάζοντας κάθε μέρα, τού κόσμου τίς ψευτιές σέ εμάς καί τά παιδιά μας,ενώ μεγάλοι εθνικοί κίνδυνοι μάς περισφίγγουν απειλητικά. Ο κάθε Ελληνας καί Ελληνίδα απαιτείται, επί τέλους,νά αναλογισθεί όλα αυτά καί νά αποφασίσουμε όλοι μαζί, επί τέλους, τί θά πράξουμε. Οι καιροί ου μενετοί !...Εμείς μόνοι μας καί όχι ξένοι σωτήρες, καί το εγχώριο πολιτικό προσωπικό, γιατί όπως αναφέρει καί ο Αριστοφάνης στό έργο του οι<Βάτραχοι>, <<Δέν μπορείς νά περιμένεις αυτούς πού σέ κατέστρεψαν νά γίνουν οι άνθρωποι πού θά σέ σώσουν>>.

ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ : TO ΔEYTEΡO ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ

(*) Υποψήφιος Βουλευτής στην Α’ ΑΘΗΝΩΝ με το κόμμα ¨ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ –
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ¨

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://rokar-rokar.blogspot.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: http://rouvim.blogspot.com/

ΚΡΗΤΗΝΙΑ: http://www.kritinia.gr/

ΙΣΤΡΙΟΣ: http://istrio.blogspot.com/

ΣΟΡΩΝΗ: http://www.ampernalli.gr/

ΕΚΟΦΙΛΜ: http://www.ecofilms.gr/

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://www.rodosillektis.com/

Η Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ρόδου: http://opsrodou.gr/

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: http://www.hamogelo.gr

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ: http://www.pnai.gov.gr

ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ: http://www.rodos.gr/el/