Email.

Το Email μας...
r.telxinas@yahoo.gr

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Υποψήφια Βουλευτής Δωδεκανήσου με την Πλεύση Ελευθερίας η Ευαγγελία Παναή

20 Ιουνίου 2019 

Αγαπημένοι μου Συμπατριώτες, 
Στις πρόσφατες Ευρωεκλογές, στη Ρόδο και στα Δωδεκάνησα, τιμήσατε την Πλεύση Ελευθερίας και εμένα, με ένα ποσοστό ψήφων από τα υψηλότερα που η Πλεύση Ελευθερίας πέτυχε πανελλαδικά! Στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, το Παραδείσι Ρόδου, οι συμπατριώτες μου, έκαναν την εξαιρετική τιμή, να αναδείξουν την Πλεύση Ελευθερίας, δεύτερο κόμμα και στα έξι εκλογικά τμήματα! Για αυτή την στήριξη προς την Πλεύση Ελευθερίας και προς το πρόσωπο μου, αισθάνομαι βαθύτατη ευγνωμοσύνη, αλλά και βαρύ φορτίο ευθύνης! 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, από καρδιάς! 
Ο αγώνας μας λοιπόν, συνεχίζεται! 
Σας ανακοινώνω ότι θα είμαι υποψήφια Βουλευτής Δωδεκανήσου με την Πλεύση Ελευθερίας, στις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου, αποδεχόμενη την τιμητική προς το πρόσωπο μου, πρόταση της κυρίας Ζωής Κωνσταντοπούλου! 
Όλα αυτά τα χρόνια, όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις που πέρασαν, όχι μόνο δεν ενίσχυσαν οικονομικά και εθνικά, τα πολύτιμα ακριτικά Νησιά μας, αλλά αντιθέτως, τα στέρησαν από δυνάμεις, πόρους, κίνητρα, ειδικά καθεστώτα που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη τους, αλλά και για την ίδια την επιβίωση τους! 

Αγαπημένοι μου Συμπατριώτες Δωδεκανήσιοι, γνωριζόμαστε! 
Είναι στη διάρκεια όλης της ζωής μου, που μάχομαι αδιάκοπα, θαρραλέα, ασυμβίβαστα και με ανιδιοτέλεια, μέσα από κάθε κοινωνικό, πολιτικό, επαγγελματικό, συλλογικό περιβάλλον κι αν έχω βρεθεί, για το καλό του Τόπου μας και όλης της Κοινωνίας! 
Για τον πολιτισμό και την παράδοση μας, για την οικονομική ανάπτυξη, για καλύτερη ποιότητα ζωής, για την προστασία του περιβάλλοντος, της Δημόσιας Περιουσίας, των Αεροδρομίων μας και για τόσα άλλα! 
Δεν θα επιχειρηματολογήσω για να Σας πείσω με τα λόγια μου! Υπάρχει το βιογραφικό μου! 
Υπάρχουν, η στάση ζωής που επέλεξα και οι αγώνες που έχω δώσει ως τώρα, που το κάνουν καλύτερα! 
Γι αυτό και σήμερα, κοιτώντας Σας όλους μέσα στα μάτια, ζητώ την στήριξη και την ψήφο σας! Ώστε να συνεχίσω να αγωνίζομαι ανυποχώρητα, μέσα από την Βουλή των Ελλήνων, για το καλό και την πρόοδο των Δωδεκανήσων μας! 
Αυτή, είναι η δική μου δέσμευση τιμής απέναντί σας! 

Ευαγγελία Παναή 
Υποψήφια Βουλευτής Δωδεκανήσου 
Πλεύση Ελευθερίας 

ΥΓ. Η Ευαγγελία Παναή είναι φιλόλογος – επιχειρηματίας, Δημοτική Σύμβουλος Ρόδου. 

Λίγα λόγια για την Ευαγγελία Παναή. 
Γεννήθηκα του Ευαγγελισμού το 1962, στο χωριό Παραδείσι της Ρόδου. 
Γονείς μου οι αγρότες Μιχάλης και Άννα Παναή και αδελφός μου ο Παναγιώτης Παναής, γεωπόνος-περιβαλλοντολόγος. 
Σπούδασα φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Παβίας. Δίδαξα επί έντεκα χρόνια την Ιταλική γλώσσα στα φροντιστήρια μου. Από το 1998 έως και σήμερα, δραστηριοποιούμαι στον τουριστικό τομέα. 
Είμαι παντρεμένη με τον Νίκο Γιαννακόπουλο πολιτικό μηχανικό και έχουμε δύο υιούς, τον Παναγιώτη, μηχανολόγο μηχανικό και πολιτικό μηχανικό και τον Μιχάλη, πολιτικό επιστήμονα και φοιτητή νομικής.
Από πολύ μικρή, παράλληλα με τις σχολικές και πανεπιστημιακές μου σπουδές, εργάστηκα στα χωράφια μαζί με τους γονείς μου και τον αδελφό μου. Ταυτόχρονα, διάβαζα μανιωδώς - κάθε είδους εξωσχολικό βιβλίο που μπορούσα να εξασφαλίσω είτε από την κοινοτική δανειστική βιβλιοθήκη, είτε από το ανύπαρκτο χαρτζιλίκι μου, είτε από ανταλλαγή,- περιοδικά, εφημερίδες και γενικά, ό,τι ήταν έντυπο και θα μπορούσε να απαντήσει στα αμέτρητα ερωτήματα επί παντός επιστητού, με τα οποία παίδευα τον εαυτό μου και τους γύρω μου!
Γι αυτό και ήδη από μαθήτρια του λυκείου, άρχισα να ρωτώ τους ηλικιωμένους συμπατριώτες μου και να καταγράφω κάθε τι που είχε σχέση με την διάλεκτο, την παράδοση, την ιστορία, την αυθεντική ψυχή του Τόπου μου! Έτσι προέκυψαν, το λαογραφικό μου αρχείο, οι μελέτες μου και το Μουσείο Παράδοσης και Αγροτικής Ζωής που δημιούργησα.
Όμως, δεν μου έφτανε μόνο να ρωτώ, για να μαθαίνω… Δεν μου έφτανε να καταγράφω, για να σώσω…
Πολιτικοποιήθηκα!...
Ήθελα κάθε στιγμή, παντού όπου κι αν βρίσκομαι, να συμμετέχω σε κάθε συλλογικό φορέα, σε κάθε συλλογική προσπάθεια, σε κάθε αγώνα, να παλεύω για να αλλάξω ό,τι στραβό και άδικο ένοιωθα να πληγώνει το Δίκαιο και την Ανθρωπιά!
Ήθελα να είμαι κι εγώ εκεί, να συμμετέχω και να δίνω το είναι μου παντού, όπου οι Άνθρωποι προσπαθούσαν να κάνουν τον Κόσμο και την Κοινωνία πιο δίκαιη, πιο όμορφη, για όλους τους Ανθρώπους!
Γιατί, από πολύ μικρή, αυτήν την ερώτηση την είχα απαντήσει με σιγουριά στον εαυτό μου: 
«Δεν μπορεί να υπάρχει πραγματική ατομική ευτυχία, αν δεν υπάρχει και δεν είναι εξασφαλισμένη, η κοινωνική ευτυχία όλων των Ανθρώπων!»
Έτσι, από βήμα σε βήμα της ζωής μου, οι Άνθρωποι γύρω μου με τίμησαν με την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους, αναθέτοντας μου το καθήκον να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου…
Πρόεδρος των μαθητικών κοινοτήτων του Λυκείου Σορωνής, Μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Φοιτητών Παβίας, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Δωδεκανήσου και Αντιπρόσωπος στην Πανελλήνια Ομοσπονδία, Αντιπρόεδρος Πολιτιστικού Συλλόγου Παραδεισίου «Αναγέννηση», Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Παραδεισίου, Πρόεδρος των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου Παραδεισίου, Κοινοτική Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος Κοινότητας Παραδεισίου, και από το 2010 έως σήμερα, για δύο συνεχόμενες θητείες, Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Νήσου Ρόδου.
Έτσι για πολλά χρόνια πρωτοστάτησα δίνοντας μάχες για την προστασία του Περιβάλλοντος, ως Μέλος της Επιτροπής Αγώνα των Κατοίκων ενάντια στην ρύπανση από το εργοστάσιο ΔΕΗ Σορωνής Ρόδου.
Μάχες που μου κόστισαν μακροχρόνιες κατασκευασμένες δικαστικές διώξεις, αλλά μου πρόσφεραν την γνωριμία μου με την Ζωή Κωνσταντοπούλου, ως συνήγορος υπεράσπισης μου από το 2005 έως τώρα!
Μάχες για την προστασία της Δημόσιας Περιουσίας, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Αεροδρομίων!
Γνωριζόμαστε λοιπόν!...
Γι αυτό και σήμερα, κοιτώντας Σας μέσα στα μάτια, 
Αγαπημένοι μου Συμπατριώτες Δωδεκανήσιοι,
Με την τόλμη της στάσης ζωής μου, 
με το δέος της ευθύνης μου απέναντί σας,
Σας ζητώ να με τιμήσετε με την εμπιστοσύνη 
και την ψήφο σας, 
για να παλέψω για όλες και όλους Εσάς, 
για να διεκδικήσουμε όσα στέρησαν από τα Νησιά μας!
Κι αυτό, είναι μια δέσμευση τιμής! 

Ευαγγελία Παναή
Υποψήφια Βουλευτής Δωδεκανήσου
Πλεύση Ελευθερίας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://rokar-rokar.blogspot.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: http://rouvim.blogspot.com/

ΚΡΗΤΗΝΙΑ: http://www.kritinia.gr/

ΙΣΤΡΙΟΣ: http://istrio.blogspot.com/

ΣΟΡΩΝΗ: http://www.ampernalli.gr/

ΕΚΟΦΙΛΜ: http://www.ecofilms.gr/

ΡΟΔΟΣυλλέκτης: http://www.rodosillektis.com/

Η Ομοσπονδία Πολιτιστικών Συλλόγων Ρόδου: http://opsrodou.gr/

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ: http://www.hamogelo.gr

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ: http://www.pnai.gov.gr

ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ: http://www.rodos.gr/el/